En gulvafslibning i København skal måske aflyses fra firmaets side

13 October 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Der kan komme mange ting i vejen, når man har med mennesker at gøre, og det gælder også, hvis man udfører gulvafslibninger i København, som du kan læse en del om her: https://gulvafslibning-priser.dk/gulvafslibning-koebenhavn/ .

De er værd at have med i ens overvejelser, når man gerne vil have udført en gulvafslibning i København eller måske andre steder, men selv de og andre firmaer er jo blot mennesker, så nogle gange kan man ikke opfylde kundens ønsker.

Og det gælder ikke hver gang, når man er ude i at lave arbejde for kunden, og man ikke laver et tilfredsstillende arbejde, som kunden er tilfreds med.

Det kan være langt før, at man kommer til kort af helt menneskelige årsager, som måske i sig selv ikke har med arbejdet at gøre.

Oftest er det jo kunderne, der må aflyse en aftale om en gulvafslibning, men nogle gange kan det også blive nødvendigt for gulvafslibningsfirmaet at gøre det.

Vær varsom med årsager til at aflyse en gulvafslibning

Det kan jo være faktorer, man ikke selv er herre over, som gør, at man som gulvafsliber må aflyse en aftale med en kunde med kort varsel.

Det kan være grundet sygdom, og det sker jo, men hvis en medarbejder aflyser en del aftaler løbende med forskellige kunder, skal man måske se nærmere på, hvordan man kan hjælpe den givende medarbejder til at have færre sygedage.

En årsag kan også være, at man har dobbeltbooket sig, og det kan ske som et hændeligt uheld, men hvis det gentager sig, så skal man måske se på, hvordan man generelt booker aftaler med kunderne, så man retter op på gentagende fejl.

Men generelt bør man gøre sit for, at det ikke er firmaet selv, der må aflyse aftaler, for den slags sender ringe i vandet som negativ omtale, så man kan ende med at miste kunder.

More articles